Αγνώστου (σε μένα...) σοφού:

«Η κακία στον κόσμο δεν είναι αποτέλεσμα της κακίας των κακών αλλά της αδράνειας των καλών».

...υιοθέτηση-αντιγραφή υπό Kλαζομενίου του έλληνος

18/1/08

Είπαν αυτοί... Σχολιάζω εγώ...

@ κ. Καραμανλής (στη διεθνή ημερίδα κατά της διαφθοράς)

«Θα βγούν ΕΚΤΟΣ όλοι όσοι εκμεταλλεύονται τα αξιώματά τους για ίδιον όφελος».
Λέω εγώ:
Δεν φοβάσαι, κ. Πρωθυπουργέ, μήπως μείνεις μόνος;;; Είναι πολύ κακό πράμμα η μοναξιά, λέμε... Άν βέβαια δεν βγείς κι ο ίδιος "εκτός"...

@ κ. Παπούλιας (στην ίδια διεθνή ημερίδα)

«Να συστρατευθούμε όλοι κατά της διαφθοράς».
Λέω εγώ:
Κι εκείνο το ...αρχαίο "άτοκο δάνειο χωρίς χρονοδιάγραμμα επιστροφής", κ. Πρόεδρε, στο οποίο συμμετείχατε και ο ίδιος τότε, για να καλυφθεί η δαπάνη αγοράς του, κατά Ευ. Γιαννόπουλο, "κωλόσπιτου" από τον Α. Παπανδρέου και την τελευταία σύζυγό του;;; Δεν ήταν μια εξώφθαλμη περιγραφή του «πόθεν έσχες» για αγορά ακινήτου από κάθε έλληνα;;; Δεν ήταν κάποιου είδους διαφθορά κι αυτό;;; Δεν έχω ακούσει να έχετε, τουλάχιστον, ζητήσει συγγνώμην γιαυτό. Απατώμαι;;;

@ σεβ. Άνθιμος, μητρ. Θεσσαλονίκης (για τον ασθενή αρχιεπίσκοπο)

«Η ζωή του τώρα είναι στα χέρια του Θεού... και των ιατρών βέβαια...»
Λέω εγώ:
Δεν είναι ολίγον αιρετικό αυτό;;; Δεν εξισώνει τους γιατρούς με τον θεό (του);;; Κι αν τύχει οι γιατροί να κάνουν ένα μοιραίο λάθος, (ό μή γένοιτο φυσικά...) θα φταίν οι ίδιοι ή/και ο θεός (του);;;


@ Λ. Κύρκος (για την εκλογή νέου προέδρου στον ΣΥΝ)

«Χρειάζεται άτομο με κοινοβουλευτική εμπειρία και που να εμπνέει σεβασμό».
Λέω εγώ:
Ο Λεωνίδας λοιπόν λέει "τόπο στα ...γεράματα" και προφανώς συνιστά Κουβέλη. Είναι μιά άποψη κι αυτό... Ολίγον σκουριασμένη όμως. Από ΠΟΛΥ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ τήν έχουμε πατήσει ως τώρα...

@ Αντίθετα ο Κ. Φιλίνης, μάλλον πιό γέρος από τον Λεωνίδα, για νέο πρόεδρο στον ΣΥΝ, προτείνει "νιάτο" με φρέσκες ιδέες κλπ, ήτοι Τσίπρα.

Λέω εγώ:
Κοίτα να δείς, φίλε μου, πόσο διαφορετικά αλλάζει ο χρόνος τον κάθε άνθρωπο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: