Αγνώστου (σε μένα...) σοφού:

«Η κακία στον κόσμο δεν είναι αποτέλεσμα της κακίας των κακών αλλά της αδράνειας των καλών».

...υιοθέτηση-αντιγραφή υπό Kλαζομενίου του έλληνος

9/8/08

Το ...κινεζοκομμουνιστικό "8"

Άκου φίλε μου (φίλη μου, φιλάκι μου...) πράμματα!
Είναι λέει «κολλημένοι» οι κινέζοι, οι κομμουνιστές, ξέρετε εσείς, με τον αριθμό "8' οχτώ.
Γιαυτό ξεκινήσανε το πανηγύρι της ντόπας στις 8-8 του έτους 8 και ώρα 8μμ και 8 λεπτά!!!
Γιά να τους πάνε όλα δεξιά, που λέμε...
Λες και δεν πάνε όλα εκεί ΠΟΛΥ ΔΕΞΙΑ (και δή από την εποχή του Μάο, μην το χαλάμε...)
Οχτώ νά 'ναι οι μήνες τους!
{ακόμα στην εξουσία}

7 σχόλια:

o ...μάλλoν άνθρωπoς είπε...

Κλαζομένιε,
σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη στο δικό μου γιατάκι και για το φαρμακερό σχόλιό σου για την "αρχή"με την οποία καταπιάστηκα στο «παρθενικό» μου ποστ.
Όμως... στο ΤΕΛΟΣ έχει η αχλάδα την ουρά!
Θα σού δείξω εγώ!

Αλλά θέλω να σέ ευχαριστήσω και για την αποκάλυψη ότι οι κινέζοι θεωρούν το οχτώ ως τυχερό αριθμό: Γεννήθηκα στις 8 ΟΧΤΩβρη!
Πρέπει να είμαι πολύ τυχερός!

Λες νά 'ναι τυχεροί κι οι κινέζοι και να πέσει η χούντα τους ώς τα γενέθλιά μου;;;
Τα φετεινά ή κάποια επόμενα;;;

Αίθρα είπε...

Αλλά και το...

ΚΕΦΑΛΑΙΟ

έχει 8 γράμματα.

Κοίτα να δεις τύχη, φίλε μου...

Kαι το αγγλικό

SUPPRESS

8 γράμματα έχει!

Βρέ, βρέ, βρέεεε...

Ενώ ο «εργάτης» και το «freedom» έχουν μόνον 7 γράμματα τα δύστυχα...

Αίθρα είπε...

Υ.Γ.
για τον ...Μάλλον Άνθρωπο:

Μια που αποκάλυψες την ημερομηνία γέννησής σου, θα σού πώ ότι δεν είσαι «ΖΥΓΟΣ», όπως ισχυρίζονται κάτι απατεώνες, αλλά «ΠΑΡΘΕΝΟΣ» κατά τον σωστό Ζωδιακό Κύκλο, ο οποίος έχει 13 (δεκατρία) ζώδια, διαφορετικής διάρκειας το καθένα, κι όχι 12 περίπου ίδιας διάρκειας, όπως λέει το εμπορικό κύκλωμα "ωροσκόπων" της πλάκας και της απάτης.

Περισσότερα, αν θές, στο μπλογκ μου.

akrat είπε...

ΧΑΧΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ Η ΟΛΥΜΠΙΑΣ??
ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ....

Κλαζoμένιoς είπε...

«Ιγώ έβουσκα τα πρόβατα ικεία, παρακάτου, δεν άκσα τίπουτις...»
{Χάρρυ Κλύνν σε μιά από τις καλλίτερες μιμήσεις του}

@ akrat-ητε
Η Ολυμπιάς ήταν ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθαρή!
Δεν είχε πάει με άλλον άντρα πρίν παντρευτεί τον Φίλιππο και πουθενά δεν υπάρχουν αναφορές ότι πήγε με άλλον "μετά", αν και ήταν ολίγον «πεταχτούλα» και δολοπλόκος.
Ιστορικό μυστήριο παραμένει γιατί γέννησε μόνον τον Αλέξανδρο κι όχι ένα τσούρμο πρίγκηπες όπως συνηθιζόταν εκείνη την εποχή που, οι απολίτιστοι..., δεν είχαν τηλεόραση.

@ Αίθρα
Εσύ μάς έλλειπες τώρα...
Σ' ευχαριστώ πάντως για τις ευρηματικές αντιστοιχήσεις σου λέξεων-αριθμών!
Όμως...
Αν κάποιος/κάποια γεννηθεί ακριβώς στις 12 τη νύχτα {νύχτα γεννιώμαστε οι περισσότεροι γιαυτό έχουμε τα ΜΑΥΡΑ μας τα χάλια...} μεταξύ 28ης και 29ης Φλεβάρη -δίσεκτου χρόνου- τί είδους ...ζώον είναι;;;

@ Μάλλον-Άνθρωπε
Έτσι εύκολα νομίζεις θα με φοβίσεις;
Είμαι Παπαφλέσσας εγώ, ρέ.
{άχ! και να διδάσκονταν τα ελληνόπουλα ποιός πράγματι ήταν αυτός ο ήρωας...}
Όσο για την "τύχη" και τους "τυχερούς" αριθμούς... Άσε καλλίτερα...
Πολύ, μα παραπολύ, μεγάλη απάτη.
Άσε καλλίτερα...
Ή "ρώτα" τον Ναζωραίο:
Από τα 33 (τριάντα τρία) χρόνια του, ξέρουμε δεν ξέρουμε τί έκανε τα δυό-τρία του...
Τα άλλα 31 (τριάντα ένα) τίιιι ακριβώς έκανε;

Όλο "σημαδιακούς" αριθμούς εμπνέομαι απόψε...

Να είστε καλά όλοι. Σάς ευχαριστώ.

Psemma-me-ourá είπε...

Τους δίνεις 8 μήνες;
Πολύ γενναιόδωρος είσαι!

Κλαζoμένιoς είπε...

@ Psemma
Μωρέ ας αλλάξουν (έστω και "κάπως"...) τα πράγματα εκεί σε 8 μήνες και καλά θά 'ναι.

Δύσκολα πράμματα. Εδώ οι αμερικάνοι έκαναν 8 χρόνια να (θα) ξεφορτωθούν τον Μπούς...

Πολύ "8" πέφτει διεθνώς, γαμ.......